Železničná spoločnosť Slovensko otvorila na banskobystrickej železničnej stanici nové zákaznícke centrum, 13. v poradí na Slovensku. Cestujúci tu získajú všetky potrebné informácie a rady o cestovaní železnicou aj do zahraničia, popri tom si tu môžu uzatvoriť cestovné poistenie alebo zakúpiť vstupenku cez Ticketportal.
„Nové centrum znamená viac informácií a kvalitnejšie a omnoho širšie poradenstvo. Veríme, že týmto vyhovieme náročnejším požiadavkám spotrebiteľov a súčasne pritiahneme ďalších cestujúcich, ktorí vlaky nevyužívajú, alebo využívajú len zriedka,“
uviedolpre TASR generálny riaditeľ ZSSK Ing. Pavol Gábor.
V Banskej Bystrici ide o investíciu vo výške 81.000 € na stavebné úpravy a vybavenie interiérov zákazníckeho centra. Otvorené je pre zákazníkov v pondelok až piatok a v nedeľu od 7:30 do 18:15 hod, v sobotu od 7:30 do 16:00 hod.
Do nového kontaktného centra môžete volať na číslo 18 188, ( zo zahraničia na +421 2448 58 188). Všetky informácie získate v zákazníckych centrách a osobných pokladniach ZSSK, emailom na info@slovakrail.sk alebo na internetovom portáli www.slovakrail.sk resp. www.facebook.com/slovakrail.
V roku 2012 ZSSK prepravila vyše 43 miliónov cestujúcich, z toho v rámci Banskobystrického kraja takmer 4 milióny cestujúcich. Banská Bystrica je z hľadiska objemu predaných cestovných dokladov na 14. pozícii zo 156 tarifných bodov železníc. Počas tohto roka sa do septembra predalo vyše 346 000 kusov cestovných dokladov.
Zdroj: Bystricoviny.sk