Na železničnej stanici otvorili nové zákaznícke centrum

SPRÁVY
2 /

Železničná spoločnosť Slovensko otvorila na banskobystrickej železničnej stanici nové zákaznícke centrum, 13. v poradí na Slovensku. Cestujúci tu získajú všetky potrebné informácie a rady o cestovaní železnicou aj do zahraničia, popri tom si tu môžu  uzatvoriť cestovné poistenie alebo zakúpiť vstupenku cez Ticketportal.

„Nové centrum znamená viac informácií a kvalitnejšie a omnoho širšie poradenstvo. Veríme, že týmto vyhovieme náročnejším požiadavkám spotrebiteľov a súčasne pritiahneme ďalších cestujúcich, ktorí vlaky nevyužívajú, alebo využívajú len zriedka,“

uviedolpre TASR generálny riaditeľ ZSSK Ing. Pavol Gábor.

V Banskej Bystrici ide o investíciu vo výške  81.000 € na stavebné úpravy a vybavenie interiérov zákazníckeho centra. Otvorené je pre zákazníkov v pondelok až piatok a v nedeľu od 7:30 do 18:15 hod,  v sobotu od 7:30 do 16:00 hod.

Do nového kontaktného centra môžete  volať na číslo 18 188, ( zo zahraničia na +421 2448 58 188). Všetky informácie získate v zákazníckych centrách a osobných pokladniach ZSSK, emailom na info@slovakrail.sk alebo na internetovom portáli www.slovakrail.sk resp. www.facebook.com/slovakrail.

V roku 2012 ZSSK prepravila vyše 43 miliónov cestujúcich, z toho v rámci Banskobystrického kraja takmer 4 milióny cestujúcich. Banská Bystrica je z hľadiska objemu predaných cestovných dokladov na 14. pozícii zo 156 tarifných bodov železníc. Počas tohto roka  sa do septembra predalo vyše 346 000 kusov cestovných dokladov.

Zdroj: Bystricoviny.sk