Stano Mičev: Účet za osobný marketing Mariana Kotlebu

Blog
18 /

Čo teda Marian Kotleba ako župan urobil? Dokázal svoju závislosť na súčasnom politickom systéme. Po nástupe do funkcie sa postaral o svojich najbližších, v druhej línii o svojich straníkov a nakoniec našiel spôsob ako sa obohatiť na verejných zákazkách.

Marian Kotleba o sebe vždy tvrdil a tvrdí, že je iný ako ostatní politici, že nie je zlodej a príživník politického systému. Tento argument sme často počuli aj pred voľbami. Banskobystrický kraj mal byť iný. 10-15 tisíc dlhodobo nezamestnaných malo mať v rukách krompáče a čistiť cesty. Chodím veľa po kraji, ale zatiaľ som žiadneho nezamestnaného s krompáčom v ruke nevidel. Ten pán v uniforme Hlinkových gárd mal rovnako v pláne vytvoriť sociálne podniky, kde by sme v kraji mali pestovať naše jablká a zemiaky a tiež dochovať a nahradiť „írske a poľské steroidmi napichané“ mäso. Nevidel som ani sľubovaný sociálny podnik zameraný na riešenie bytovej otázky.

Čo teda Marian Kotleba ako župan urobil? Dokázal svoju závislosť na súčasnom politickom systéme. Po nástupe do funkcie sa postaral o svojich najbližších, v druhej línii o svojich straníkov a nakoniec našiel spôsob ako sa obohatiť na verejných zákazkách.

Prvá vec, ktorú urobil po nástupe do VÚC BB bolo „vyrubenie“ desiatku z platu od svojich zamestnancov. Feudálny systém stredoveku v 21. storočí. Následne prepustil mnohých odborníkov a zamestnancov, ktorí nechceli zdieľať jeho „svojské vedenie“ a nahradil ich svojimi straníckymi kamarátmi. V súčasnosti pracuje na Úrade BBSK minimálne 23 ľudí, ktorí kandidovali za Kotlebovu stranu do volieb. Takáto stranícka koncentrácia je neobyčajná aj na slovenské pomery, zrejme aj na pomery  „banánovej republiky“.

Zo svojich predvolebných sľubov zvládol pán Kotleba len jeden, ten najjednoduchší  – zablokovať čerpanie zdrojov zo štrukturálnych fondov. Predvolebné sľuby a reálna skutočnosť je slušne desivá. Život v Banskobystrickom kraji sa za posledné roky nepohol dopredu. Začal výrazne cúvať v rozvoji, komunikácii, spolupráci. Kraj bez investícií upadá.

Marian Kotleba si pestuje imidž drsného muža, vodcu, ktorý potrebuje ochranku. Je to obraz nemeckého fašistu, kde vodca musel mať so sebou vždy ochrankára. Marketingový plán mu plnia niekoľkí zamestnanci VÚC BB, ktorí sú všade po jeho boku. Lenže jeho starostlivosť o imidž a prezentáciu nás „niečo“ stála. Presne  20 000 000,- eur, slovom dvadsať miliónov eur, ktoré sme zaplatili za muža – ochrankára, nelegálne zamestnaného. Inšpektorát práce túto generálnu chybu potvrdil a tým sa zablokovala Úradu BBSK možnosť čerpať zdroje zo štrukturálnych fondov EÚ. Koľko kilometrov ciest 2. a 3. triedy mohlo byť v tomto kraji? Koľko vytvorených miest pre zlepšenie zamestnanosti sme mohli mať? Koľko zrekonštruovaných škôl a športovísk? Akú kvalitu domovov sociálnych služieb? Mohli sme mať 66 škôlok s kapacitou 60 detí!

kotleba_tabulka

Výzva

Preto sa na Vás obraciam s výzvou. Ak máte vo svojom okolí akýkoľvek verejný majetok, školu, ihrisko, cestu alebo čokoľvek iné, čo si zaslúži rekonštrukciu, pošlite nám fotku na adresu: 20milionov@stanomicev.sk . Chcem ukázať všetkým obyvateľom Banskobystrického kraja, že nášmu kraju tých 20 miliónov naozaj chýba.

To je účet za osobný marketing Mariána Kotlebu.

UŽ NIKDY VIAC!

Stano Mičev

Stano Mičev